خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

ردیاب آنتنی

ردیاب آنتنی

ردیاب آنتنی

بررسی ردیاب آنتنی و ویژگی‌های آن

ردیاب آنتنی جزو ردیاب‌های قوی در بازار است که شکارچیان گنج می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. این نوع از فلزیاب‌ها بر اساس فرکانس فلزات کار می‌کنند. برای استفاده از این نوع فلزیاب شما می‌توانید فرکانس موردنیاز را بر روی دستگاه تغییر دهید و آن را تنظیم کنید تا به هدف موردنظر خود برسید.

در این مطلب به بررسی نحوه عملکرد فلزیاب و ردیاب آنتنی می‌پردازیم. چنانچه شما نیز یکی از دارندگان این نوع از ردیاب‌ها هستید تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

ردیاب آنتنی چیست؟

به کمک این ردیاب می‌توانید محدوده اهداف و مسیر و جهت قرارگیری اشیای فلزی را بررسی کنید. با استفاده از ردیاب‌ها می‌توان ردیابی، حفره یابی، شعاع زنی و نقطه‌زنی انجام داد. یک ردیاب آنتنی دستی دارای اجزایی مانند یک محفظه شامل یک صفحه پایین‌ رو به خاک، دو طرف جانبی، یک طرف جلو و یک سمت عقب که در آن اضلاع جانبی، سمت جلو و عقب مربوط به کاربر فلزیاب دستی است که فلزیاب دستی را برای شناسایی هدف در خاک نگه داشته و کار می‌کند.

داخل محفظه نیز یک سیم‌پیچ داخلی قرار دارد.

ویژگی انواع ردیاب آنتنی

  • دارای حساسیت بالا
  • دارای پایداری بالا
  • قابلیت تشخیص انواع فلز
  • قابلیت جستجوی نقره، طلا، مس، سنگ قیمتی
  • تعیین دقیق موقعیت شی فلزی مدفون شده
  • با تنظیم فرکانس نوع خاصی از فلز قابل‌شناسایی است.
  • دارای کالیبراسیون تراشه کنترل پردازنده میکرو الکتریک
  • دارای سیستم خودآزمایی ابزار
  • نگهداری راحت
  • حمل‌ونقل آسان

نوع معروف این ردیاب آنتنی از برند AKS است. این دستگاه توانایی جستجو در محدوده ۸۰۰ متر و عمق ۱۴ متر را دارد. دارای قدرت ۱۲ ولت و فرکانس کاری بین ۵٫۶-۶ کیلوهرتز است. زمان شارژشدن این نوع دستگاه‌ها ۱۰-۱۲ ساعت طول می‌کشد.

انواع ردیاب آنتنی

این نوع ردیاب دارای ۲ دسته است.

  1. ردیاب‌هایی که به هیچ نوع دستگاه الکتریکی متصل نیستند و فقط با خوراک‌دهی باتوجه‌به نوع و جنس هدف به آنتن‌ها کار می‌کنند. این خوراک‌ها طلا، نقره و جیوه هستند.
  2. گروه دوم به یک جعبه الکتریکی متصل می‌شوند که وظیفه آن ارسال فرکانس است. در این صورت شما قادر خواهید بود محل بیشتری را کاوش کنید. عملاً دستگاه شعاع زمین بیشتری دارد.

کار با این دستگاه‌ها آسان است اما نیاز به تمرکز و آرامش دارد تا به‌صورت دقیق بتوانید کاوش کنید.

نحوه کار با فلزیاب آنتنی

برای شروع به کار با این نوع از دستگاه‌های فلزیاب یا ردیاب ۱۰ دقیقه آن را روشن کنید و در محل موردنظر قرار دهید. این کار به هم فرکانس شدن با اطراف کمک می‌کند. در هنگامی که دارید با این دستگاه‌ها کار می‌کنید برای جلوگیری از تداخل فرکانسی وسیله‌ اضافی همراه نداشته باشید.

حواستان باشد دست شما تا سر آنتن باید ۲ سانتی‌متر فاصله داشته باشد و آرنجتان دارای زاویه ۹۰ درجه باشد. نوک آنتن‌ها را به سمت زمین کمی کج کنید. آنتن‌ها باید در حالت افقی قرار بگیرند.

خرید فلزیاب آنتنی

برای خرید و اطلاع از شرایط خرید و نحوه استفاده بهتر می‌توانید به سایت فلزیاب طلا مراجعه کنید و به کمک متخصصین در این زمینه بهترین نوع ردیاب را تهیه کنید.

سخن نهایی

در این مطلب به بررسی فلزیاب‌های آنتنی پرداختیم و ویژگی‌های مهم این دستگاه‌ها را بیان کردیم. چنانچه به دنبال تهیه نوع خوبی از این فلزیاب هستید به سایت فلزیاب طلا مراجعه کنید و به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام به خرید کرده و از آموزش‌های لازم بهره ببرید.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما