خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

فلزیاب فیشر جمینی

فلزیبا فیشر جمینی چه ویژگی هایی دارد

فلزیاب فیشر جمینی

با فلزیاب فیشر جمینی گنجینه‌های نهفته را پیدا کنید

فلزیاب فیشر جمینی برای پیداکردن اشیای فلزی نهفته در اعماق زمین به کار می‌رود. این فلزیاب دارای صفحه‌نمایش LCD است و با داشتن نور پس‌زمینه و خوانایی دیجیتالی گزینه بسیار مناسبی برای کاوشگران است. مقدار باطری دستگاه از طریق نمایشگر نشان داده می‌شود. فلزیاب فیشر جزو فلزیاب‌های دو جعبه‌ای است که عملکرد بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه خود دارد.

فیشر جمینی تا عمق 6 متری کاربرد دارد و دارای 16 باتری با استاندارد AA است.

ویژگی های فلزیاب فیشر جمینی

از مزایای این فلزیاب تشخیص تمام فلزات است. فلزیاب فیشر جمینی به اجسام سنگین و بزرگ نیز حساس است. دستگاه مورد بررسی ما دارای فرستنده و گیرنده با توان 82 کیلوهرتز با کنترل کریستال است. عملکرد ۴حالته فلزیاب جمینی بسیار موردتوجه کاربران قرار می‌گیرد. این عملکرد شامل ردیابی القایی، ردیابی رسانا، ردیابی القایی اسکن گسترده و ردیابی القایی اسکن باریک هستند.

فیشر جمینی توانایی تشخیص لوله‌های زیرزمینی در فاصله‌های طولانی را دارد و دارای مدار کاهش نویز 60 چرخه است. وضعیت باتری نیز همیشه دقیق و قابل خواندن است. بیش از 60 سال است که جستجوگران و زمین‌شناسان برای مکان‌یابی، جستجوی اشیای فلزی، لوله‌ها و کابل‌ها و… از فلزیاب‌های دو جعبه‌ای استفاده می‌کنند. قدرت نفوذپذیری فلزیاب فیشر جمینی بسیار تحت‌تأثیر مگنتیت و نمک‌های معدنی رسانای مرطوب است. به طور مثال اگر در زمین خشک تا عمق 4.5 متری قابل‌شناسایی است در زمین‌های مرطوب این عمق به 1.5 متر کاهش می‌یابد.

اشیایی که مدت زمانی زیادی از مدفون شدن آن‌ها می‌گذرد برای فلزیاب راحت‌تر قابل‌تشخیص است تا اشیایی که به‌تازگی مدفون شده‌اند؛ زیرا رطوبت باعث برهم‌کنش‌هایی برای دستگاه می‌شود. اشیا با شکل ظاهری حلقه‌ای راحت‌تر قابل‌شناسایی هستند. هرچه هدف موردنظر صاف‌تر باشد پیداکردن آن نیز راحت‌تر است.

 

سایر مشخصات فیشر جمینی

  • وزن تقریبی دستگاه 3 کیلوگرم است.
  • چراغ‌قوه داخلی ندارد.
  • اندازه سیم‌پیچ جستجو دو جعبه‌ای است.
  • کشور سازنده آمریکا است.
  • دارای تعادل زمینی دستی یا خودکار
  • دارای فرکانس عملیاتی 8.2 کیلوهرتز است.
  • نوع مدار دستگاه VCO است.
  • دارای تنظیم حساسیت
  • ویبره برای هشدار ندارد.
  • شناسایی بصری آنالوگ
  • دارای جک هدفون است.
  • بلندگو و سوئیچ برق دارد.

راهنمایی کار با فلزیاب فیشر جمینی

جستجوی القایی اسکن باریک برای پیداکردن اجسام کوچک و یا کوتاه مانند سکه، کوزه، تفنگ کاربرد دارد. برای تعیین محل لوله‌ها، رگه‌های سنگ معدنی و کابل‌ها نیز مناسب است. جستجوی القایی اسکن گسترده برای جستجوی سریع در یک منطقه گسترده به کار می‌رود. ردیابی القایی فلزیاب فیشر جمینی برای ردیابی یک شی بلند مانند لوله، رگه سنگ معدن استفاده می‌شود.

ردیابی رسانا برای پیداکردن یک لوله خاص در حضور لوله‌های دیگر است.

 

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما