خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز و ارزان قیمت

فلزیاب دست ساز یکی از سرگرمی‌های بسیار خوب برای همه افراد است. فلزیاب‌ها برای تولید نیاز به بردهای الکتریکی دارند؛ اما مدل‌های ساده‌تری نیز وجود دارند. مدل‌های خانگی نیاز به وسایل مخصوصی ندارند و با وسایل موجود در خانه ساخته می شوند. اگر شما نیز به ساخت فلزیاب علاقه‌مند هستید با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

روش های ساخت فلزیاب دست ساز

فلزیاب دست ساز

  1. استفاده از ماشین‌حساب و رادیو برای تشخیص فلز

شما باید رادیو را در موج AM بر روی بلندترین باند تنظیم کنید. صدای استاتیک را باید به‌صورت کاملاً واضح بشنوید. این صدا به شما کمک می‌کند که در صورت ‌پیداکردن شی فلزی تغییر صدا را متوجه شوید. ماشین‌حساب خود را روشن کنید و رادیو و ماشین‌حساب را پشت‌به‌پشت هم قرار دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که صدایی ثابت و کسل‌کننده بشنوید.

برای دستیابی به این صدا امکان دارد مجبور شوید زاویه‌های متفاوتی را امتحان کنید. در صورتی که صدای درست تولید شد دو وسیله را با چسب نواری به همدیگر بچسبانید. در صورتی که این کار سخت است آن‌ها را روی تخته قرار دهید و به کمک تخته به هم وصل کنید.

برای دسته فلزیاب دست ساز می‌توانید از جارو قدیمی و یا میله‌های مشابه آن استفاده کنید. این میله را به سر فلزیاب متصل کنید. حالا فلزیاب شما آماده است و می‌توانید بر روی وسایل خانه آن را امتحان کنید در صورت درست بودن کار فلزیاب آن را برای بیرون نیز استفاده کنید.

  1. تبدیل گوشی هوشمند به یک فلزیاب

شما می توانید برای این کار اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند برای فلزیابی را دانلود کنید. این کار به تولید میدان مغناطیسی کمک می‌کند. پس از نصب برنامه و تنظیمات مربوطه آن را روی اجسام فلزی مختلف امتحان کنید. گوشی با تغییر شدت میدان مغناطیسی به شما در یافتن اشیای فلزی کمک می‌کند.

  1. مونتاژ کیت فلزیاب

کیت‌های مختلفی برای فلزیاب در بازار موجود هستند آن را خریداری کنید و طبق دستورالعمل قطعات را به هم متصل کنید. قطعات را به هم لحیم کنید. سپس فلزیاب را بر روی اشیای مختلف امتحان کنید.

کارایی فلزیاب دست ساز چقدر است؟

این فلزیاب‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و تا اعماق بسیار کمی را می‌توانند جستجو کنند. از این نوع فلزیاب‌ها برای بازی کودکان بیشتر استفاده کنید و یا برای پیداکردن اشیای فلزی که در سطح گم هستند. در این زمینه می‌توان از آهنرباهای قوی برای جستجوی اشیای فلزی و حتی غیرفلزی استفاده کرد.

افرادی که کلکسیونر سکه هستند اغلب از آهنرباهای بسیار قوی به‌جای فلزیاب استفاده می‌کنند. مکان‌یاب‌هایی که دارای میدان مغناطیسی هستند از سایر مکان‌یاب‌های دیگر سریع‌تر عمل می‌کنند. چنانچه نمی‌خواهید طلا را در خانه پیدا کنید فلزیاب‌ها تا عمق 1.5 متری را می‌توانند جستجو کنند پس مطمئن شوید که طلا را در عمقی بیشتر از این مقدار قرار داده باشید.

برای گمراه‌کردن فلزیاب‌ها می‌توانید یک قوطی فلزی را بالای طلاهای پنهان شده قرار دهید.

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم روش های مختلف و رایج ساخت فلزیاب دست ساز و ارزان‌قیمت را برای شما توضیح دهیم. توجه داشته باشید این نوع از فلزیاب‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و مانند فلزیاب‌های اصلی کارایی ندارند. برای سرگرم‌کردن بچه‌ها و یا خودتان می‌توانید با کمک روش های بالا یک فلزیاب خانگی داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما