خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

فلزیاب دست دوم

فلزیاب دست دوم

فلزیاب دست دوم

خرید فلزیاب های دست دوم و کارکرده

فلزیاب های دست دوم برای مواقعی مناسب هستند که فرد تازه‌کار است و شرایط خرید و یا کار با دستگاه فلزیاب جدید را ندارد. به کمک فلزیاب های دست دوم شما می‌توانید بدون کاهش کیفیت کار استفاده از فلزیاب را یاد بگیرید و حتی با هزینه کمتری به کارهای جستجوی خود بپردازید. در این مطلب درباره فلزیاب های کارکرده می‌خواهیم صحبت کنیم. اگر شما هم به هر دلیلی برای کار با فلزیاب مجبور به استفاده از نوع دست دوم هستید پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

آیا به دنبال فلزیاب های دست دوم درجه یک هستید؟

فلزیاب های کارکرده می‌توانند از کیفیت خوبی برخوردار باشند. این فلزیاب‌ها باید به‌گونه‌ای حرفه‌ای توسط متخصصین این حوزه آزمایش و بررسی بشوند تا اطمینان حاصل شود که در بهترین شرایط کاری خود هستند. فرقی ندارد یک گنج یاب حرفه‌ای باشید یا یک فرد مبتدی فلزیاب های قدیمی نیز به شما در جستجوی انواع گنجینه‌ها، غارها، حفره‌ها و آثار باستانی کمک می‌کنند.

چنانچه بودجه پایینی برای تهیه فلزیاب دارید می‌توانید به‌راحتی از برندهای برتر مانند Garrett، Minelab، Nokta، XP Deus و غیره به‌صورت دست دوم استفاده کنید.

نوع دیگری از فلزیاب‌ها هستند که با قیمت پایین‌تری از حالت اصلی به فروش می‌رسند. این فلزیاب ها شامل دستگاه هایی هستند که در حین حمل بار آسیب جزئی دیده‌اند یا بسته‌بندی آن‌ها پاره شده است. علاوه بر فلزیاب قدیمی می‌توانید این نوع از فلزیاب‌ها را نیز با قیمت بسیار پایین‌تری تهیه کنید. لازم به ذکر است که قیمت پایین به دلیل کاهش کیفیت دستگاه‌ها نیست.

بسیاری از فلزیاب‌ها یک یا ۲ بار استفاده می‌شوند با آزمایش بر روی سیم‌پیچ و اطمینان از عملکرد درست با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه می‌شوند.شما می توانید علاوه بر فلزیاب‌ها، دیسک‌های جستجوی دست دوم، پین پوینت‌ها و هدفون‌ها را نیز می‌توانید به‌صورت دست دوم تهیه کنید.

جدول فلزیاب های دست دوم

علائم زیر در بیشتر سایت‌های فروش فلزیاب دست دوم وجود دارند که بهتر است با آن‌ها آشنا شوید.

  • A تجهیزات از قبل خریداری شده است، اما به‌عنوان نو به نظر می‌رسد.
  • B علائم ساییدگی کم یا خفیف را نشان می‌دهد.
  • C علائم استفاده را نشان می‌دهد، اما فلزیاب بسیار تمیز است.
  • D خوب استفاده شده است- فلزیاب ممکن است خراش و/یا علامت‌گذاری را نشان دهد.
  • E استفاده قابل‌توجهی را نشان می‌دهد – بیش از حد متوسط است.
  • F ناقص یا شکسته است. فقط برای قطعات یدکی استفاده کنید.

خرید فلزیاب دست دوم

برای تهیه مطمئن فلزیاب هایی که قبلا کار کرده است شما باید از فروشگاه‌ها و سایت‌هایی آن‌ها را خریداری کنید که اعتماد کامل داشته باشید. ترجیحاً خرید شما باید دارای گارانتی باشد. در این زمینه سایت فلزیاب طلا یا فلزیاب ماکان  به کمک مشاوران خود می‌تواند بهترین فلزیاب دست دوم باکیفیت بالا و گارانتی را در اختیار شما قرار دهد.

سخن نهایی

ما در این مطلب به بررسی فلزیاب های قدیمی پرداختیم. مزیت استفاده از این فلزیاب‌ها برای افرادی است که بودجه کمی دارند و یا مبتدی هستند و می‌خواهند برای یادگیری اولیه از یک فلزیاب ارزان‌تر شروع به کار کنند. شما با مراجعه به سایت فلزیاب طلا می‌توانید با اطمینان کامل از سلامت دستگاه‌هایی که قبلا مورد استفاده بوده اند بهترین فلزیاب دست دوم را خریداری کنید.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما