خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای را بشناسیم

فلزیاب حرفه ای برای بسیاری از ما در دوران کودکی برای آرزوی یافتن گنج‌ها و نقشه‌های گنج یابی یک فانتزی زیبا بود. اما امروزه می‌توانیم با کمی دانش و صبر و حوصله به کمک فلزیاب‌های موجود در بازار این آرزو را عملی کنیم. اگر شما نیز همیشه آرزوی یافتن گنجینه‌های قدیمی را داشتید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

فلزیاب حرفه ای برای یافتن گنجینه‌های پنهان

اغلب فلزیابان حرفه ای اعتقاد دارند بهترین مکان برای جستجوی اشیای قدیمی سواحل هستند که در این صورت باید فلزیاب شما ضدآب باشد. به کمک فلزیاب حرفه ای می‌توانید آثار باستانی زیادی را پیدا کنید. این کار با عقیده باستان‌شناسان مغایرت دارد؛ زیرا آنها اعتقاد دارند که هرکسی توانایی حفاری برای آثار باستانی را ندارد و ممکن است به آثار آسیبی وارد شود.

برای فلزیابی و جستجو برای فلزت مختلف از مالکین زمین‌ها باید اجازه گرفته شود و اگر زمین عمومی است طبق قوانین کشور باید عمل کرد. اخلاق حرفه ای در این مورد حکم می‌کند اگر شما چیزی یافتید از آن عکس بگیرید تا مستندسازی شود.

مشخصات یک فلزیاب حرفه ای

  • قیمت

هرچه فلزیاب گران‌تر باشد بهتر می‌تواند بین زباله‌ها و فلزات تمایز قایل شود و آنها را از یکدیگر تفکیک کند. اگر مشکل مالی ندارید و می‌توانید خرج کنید فلزیاب حرفه ای از برندهای Garrett، XP، Minelab و Fisher انتخاب کنید.

  • نوع زمین

برای جستجو در هر نوع زمینی فلزیاب مخصوص به آن نوع زمین را باید در اختیار داشته باشید. کسی که در آب‌های شور جستجو می‌کند قطعاً دارای فلزیاب متفاوتی از فردی است که در زمین‌های خشک در حال جستجو است.

موقعیت مکانی که در آن قرار دارید بسیار بر روی انتخاب نوع فلزیاب حرفه ایتان تأثیر می‌گذارد. اگر نوع زمین جستجوی شما از نوع نرمال باشد حتی با ارزان‌ترین و ساده‌ترین فلزیاب‌ها هم می‌توانید اشیای زیادی را پیدا کنید. با تهیه یک فلزیاب خوب می‌توانید در مناطقی که دارای موقعیت مناسبی هستند اشیای گران‌بهایی پیدا کنید.

  • سطح تجربه

در انتخاب نوع فلزیاب حتماً به این نکته توجه داشته باشید که اگر مبتدی هستید به دنبال فلزیابی که برای افراد حرفه ای ساخته شده است نروید. شما می‌توانید تا زمان حرفه ای شدن از فلزیاب‌های مخصوص مبتدیان و یا فلزیاب‌های بصری استفاده کنید.

انواع فلزیاب حرفه ای

فلزیاب‌های بسیار زیادی وجود دارند که به‌صورت کاملاً حرفه ای عمل می‌کنند. ما در این قسمت به بررسی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

این فلزیاب از نظر حمل‌ونقل راحت است و دارای حالت انتخاب نوع فلز جهت شناسایی است. ۵ حالت جستجو دارد. این فلزیاب از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و دارای سیم‌پیچ ضدآب نیز است.

جزو فلزیاب‌های خوب برای افراد مبتدی است. این فلزیاب به‌راحتی جمع می‌شود و برای حمل‌ونقل مشکلی ندارد. فلزیاب ونکوویش ۴۴۰ ضدآب است و نوع هدف، عمق هدف و مکان هدف را برای شما مشخص می‌کند. برای شناسایی هدف از قابلیت چند فرکانسی استفاده می‌کند.

  • Minelab Equinox 800

این فلزیاب نسبت به ۲ فلزیاب بالایی گزینه‌های بیشتری برای جستجو دارد و کاملا ضدآب است و اغلب در بیشتر زمین‌ها قابلیت استفاده را دارد. دارای فناوری چند فرکانس است. دارای باتری با عمر ۴ ساعته است و کاربری راحتی دارد. برای افراد مبتدی تا سطح متوسط فلزیاب حرفه ای به شمار می‌رود.

فلزیاب دیوس ایکس پی دارای حساسیت فرکانسی بسیار بالایی است و برای جستجوی ذرات کوچک بسیار مناسب است. همچنین این فلزیاب برای فلزاتی که آلیاژ هستند و یا دارای رسانایی کمی نیز هستند انتخاب مناسبی است. فلزیاب Deus دارای عملکرد خاص است و برای متخصصین بسیار گزینه خوبی است. دارای باتری با عمر ۲۷ ساعته و خاصیت ضدآبی تا عمق ۶۰ متری است.

کمپانی ماینلب سال‌های زیادی است که فلزیاب‌های نظامی تولید می‌کند و در تولید سایر فلزیاب‌ها نیز به‌خوبی عمل می‌کند. سی تی ایکس ۳۰۳۰ برای جستجوی سنجاق‌های رومی، سکه‌های نقره اسپانیایی، حلقه‌های طلا، گردن‌بند، دستبند بسیار به کار می‌رود. این فلزیاب ضدآب نیز هست.

قیمت فلزیاب ها

فلزیاب‌ها دارای محدوده قیمتی متفاوتی در بازار هستند. برای اطلاع از قیمت قطعی با شماره‌های زیر در تماس باشید.

سخن نهایی

در این مطلب ما سعی کردیم تا ویژگی‌های فلزیاب حرفه ای و انواع مهم آن را برای شما بررسی کنیم. چنانچه مایل به خرید این نوع از فلزیاب‌ها هستید بهتر است از جایی خرید را انجام دهید که دارای گارانتی باشند. برای این خرید ما به شما سایت فلزیاب طلا را معرفی می‌کنیم که به‌راحتی و با اطمینان زیاد می‌توانید فلزیاب‌ها را از کارشناسان خریداری کنید.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما