خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

ردیاب شاقولی TITAN DC

ردیاب شاقولی TITAN DC

ردیاب شاقولی TITAN DC

ردیاب شاقولی TITAN DC و مشخصات آن

ردیاب شاقولی TITAN DC نسبت به پیداکردن طلا و نقره از حساسیت بالایی برخوردار است. این ردیاب تعداد محدودی از فلزات را می‌تواند در جستجو بیابد. رابط کاربری این دستگاه بسیار ساده است و افراد مبتدی نیز می‌توانند از این فلزیاب استفاده کنند.

این فلزیاب در شرایط مختلف آب‌وهوایی و نوع زمین‌های مختلف به کار می‌رود. ردیاب شاقولی هنگامی که فلزی را پیدا کند شروع به چرخش به‌دور خود می‌کند و با نوسانات و انرژی که از بدنه خود دارد محل هدف را مشخص می‌کند.

این دستگاه دارای حجم و اندازه کوچکی است و برای حمل‌ونقل بسیار راحت است. TITAN DC را می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید. دقت عمل این دستگاه بسیار بالا است و به دلیل اینکه فقط طلا و نقره را پیدا می‌کند بسیار موردتوجه افرادی است که به دنبال جستجوی طلا هستند.

شاقول جیوه‌ای را می‌توانید در غارها و حفره‌های زیرزمین نیز استفاده کنید. آلودگی‌های محیطی تأثیر بسیار کمی بر روی این نوع از ردیاب‌ها دارند. ردیاب شاقولی دارای قدمت بسیار زیادی است و از زمان‌های بسیار قدیم موردتوجه مردم است.

ویژگی های ردیاب شاقولی TITAN DC

  • استفاده در امور پزشکی
  • قابلیت یافتن معدن، نفت و آب
  • دارای وزن سبک
  • قابلیت حمل آسان
  • قابلیت یافتن نقره و طلا
  • طرز استفاده آسان

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما