خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

خرید فلزیاب کوچک و قوی

خرید فلزیاب کوچک و قوی

خرید فلزیاب کوچک و قوی

خرید فلزیاب کوچک و قوی چه ویژگی هایی دارد؟

خرید فلزیاب کوچک و قوی باید دارای ویژگی‌هایی از جمله صدا برای فلزات مختلف، کنترل‌های ساده، طراحی سبک و وزن کم باشد. این فلزیاب‌ها بهتر است ضدآب باشند و بتوانند آشکارسازی‌های بیشتری انجام دهند. در این مطلب به بررسی فلزیاب‌های کوچک می‌پردازیم و بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم. برای خرید ویژگی‌های موردنظر را بیان می‌کنیم پس اگر به دنبال چنین مطالبی هستید تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

خرید فلزیاب کوچک و قوی

فلزیاب کوچک برای یافتن طلا، جواهرات، آثار باستانی و مسائل امنیتی استفاده می‌شود. هرچه فلزیاب کوچک‌تر باشد حمل‌ونقل آن آسان‌تر است و وزن کمتری دارد. فرد از در دست‌گرفتن آنها خسته نمی‌شود. در خرید فلزیاب کوچک و قوی به این نکته دقت کنید که این نوع فلزیاب‌ها هر چه به فلزات باارزش نزدیک‌تر شوند دارای صدای هشدار بلندتری هستند.

اغلب فلزیاب‌های کوچک ضدآب هستند و به‌راحتی تا چند متر زیر آب قابل استفاده هستند. این نوع از فلزیاب دارای چراغ‌قوه برای روشنایی است. فلزیاب‌های کوچک اغلب به‌صورت دستی هستند. این فلزیاب‌ها دارای واکنشی سریع به محدوده موردنظر هستند و برای مسائل امنیتی بسیار کاربرد دارند.

فلزیاب‌های کوچک و قوی دارای دو حالت با صدا و لرزشی هستند. در مسائل امنیتی اجسام فلزی را در بسته‌ها، چمدان‌ها، نامه‌ها، پارچه‌ها و غیره که افراد حمل می‌کنند بادقت تشخیص می‌دهد و به طور مؤثر از وقوع رویدادهای خطرناک در منبع جلوگیری می‌کند.

مزیت خرید فلزیاب کوچک و قوی چیست؟

  • در مسائل امنیتی همان‌طور که در این مطالب نیز به آن اشاره کردیم جلوگیری از ورود مواد و سلاح‌های خطرناک به مکان‌های حساس است.
  • این نوع از فلزیاب‌ها به‌راحتی به گوشی‌های شما متصل می‌شوند.
  • فلزیاب کوچک دارای حساسیت فوق‌العاده بالایی است و برای باستان‌شناسی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و حتی می‌تواند قطعات بسیار ریز را تشخیص دهد.
  • فلزیاب‌های کوچک که اغلب دستی هستند از 3 قسمت بدنه، قسمت حلقه و قسمت هشدار ساخته شده‌اند. قسمت بدنه که قسمت اصلی دستگاه فلزیاب است در دست قرار می‌گیرد و حتی تعدادی از اجزای اصلی الکترونیکی دستگاه در این قسمت هستند. قسمت حلقه دارای یک میدان مغناطیسی با فرکانس ثابت است. از این خاصیت برای تشخیص اشیای فلزی در منطقه استفاده می‌شود.

قسمت هشدار قسمتی است که دارای یک بوق است تا با رسیدن به هدف موردنظر فلزیاب با پخش آهنگ و یا ارتعاش فرد را از هدف باخبر بسازد.

  • فلزیاب‌های کوچک موقع روشن‌شدن باید به مدت 1 دقیقه گرم شوند تا دستگاه کامل لود شود.
  • هنگام استفاده از فلزیاب آن را موازی با زمین نگه دارید و به‌آرامی حرکت کنید.
  • این ابزارها بدون تشعشع هستند.
  • از نظر اقتصادی به‌صرفه هستند.
  • اطلاعات در حال حرکت دریافت می‌شود و نیازی به ثابت نگه‌داشتن دستگاه برای یافتن هدف نیست.

درحالی‌که فلزیاب‌های کوچک دارای مزایای بسیار زیادی هستند می‌توانند دارای معایبی از جمله گم‌ و دزدیده‌شدن راحت نیز باشند.

سخن نهایی

در این مقاله به خرید فلزیاب کوچک و قوی پرداختیم که از جمله آن‌ها می‌توان به پین پوینتر اشاره کرد. با در نظر گرفتن مزایا و معایب برای خرید دستگاه فلزیابی که هم کوچک باشد و هم قوی و به کمک مطالب بالا می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. توصیه ما به شما عزیزان این است که از شرکت های معتبر برای خرید اقدام کنید تا بتوانید از مزایای گارانتی و مسایل پس از فروش نیز بهره مند شوید. در این سایت شماره یکی از بهترین مراکز فروش وجود دارد.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما