خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب و راهنمای انتخاب بهترین فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب به‌خصوص برای حال حاضر که فلزیابی به یکی از سرگرمی‌های مردم تبدیل شده است از اهمیت بالایی برخوردار است. فلزیاب‌های متنوعی در بازار موجود است و انتخاب یک فلزیاب که همه کارها را انجام دهد و تمامی ویژگی‌ها را یکجا داشته باشد امکان‌پذیر نیست.

در این مطلب قصد داریم تا نکاتی را برای خرید فلزیاب برای شما بیان کنیم. چنانچه از علاقه‌مندان به حوزه فلزیابی هستید با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

ویژگی هایی که هنگام خرید دستگاه فلزیاب باید به آن توجه کنید

در این قسمت تفکیکی از این ویژگی‌های موردنیاز را می‌خوانید.

سطح تشخیص عمق فلزیاب

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از خرید فلزیاب باید به آن توجه داشته باشید تشخیص مقدار عمق است. بعضی از فلزیاب‌ها تنها قادر به تشخیص اشیایی هستند که در سطح زمین مدفون شده‌اند. بعضی دیگر می‌توانند تا چندین متر عمق زمین را تشخیص دهند.

میزان تشخیص در اعماق مختلف به عواملی همچون اندازه جسم، جهت‌گیری آن در زمین، مدت زمانی که روی زمین مدفون شده است و شرایط زمین بستگی دارد.

اندازه سیم پیچ در هنگام خرید دستگاه فلزیاب

سیم پیچ در سایزهای مختلفی وجود دارد و در هنگام خرید باید به این نکته دقت کنید. هر اندازه‌ای از سیم پیچ هدف خاصی را دنبال می کد و هرچقدر طول سیم پیچ بیشتر باشد عمق بیشتری را می‌تواند جستجو کند. سیم‌پیچ‌های کوچک‌تر برای پیداکردن اشیایی در جاهایی مانند بین زباله‌ها مناسب هستند.

شکل سم پیچ‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و بعضی از آن‌ها دارای شکل بیضوی هستند که این نوع از سیم‌پیچ‌ها می‌توانند وارد مناطق سخت و صعب‌العبور بشوند.

نقطه‌یابی یا Pinpointer

بسیاری از فلزیاب‌ها به این قابلیت مجهز نیستند و باید به‌صورت جداگانه برای آنها خریداری کرد. وجود نقطه یاب یکی از وسایل ضروری برای فلزیابی است؛ زیرا دقت دستگاه را بیشتر بالا می‌برد.

وزن فلزیاب

این موضوع نیز بسیار مهم است زیرا فلزیاب در فضای باز استفاده می شود و باید آن را با خود حمل کنید. برای اینکه بتوانید چندین ساعت یک دستگاه فلزیاب را حمل کنید باید وزن آن سبک و طراحی ارگونومیکی داشته باشد. مشکل در حمل فلزیاب می تواند در هنگام جستجو خطاهای زیادی را به وجود بیاورد.

هدف از داشتن دستگاه فلزیاب

بعضی از فلزیاب‌ها می‌توانند برای تمامی اشیای استفاده شوند. بعضی دیگر فقط مختص پیداکردن فلزات خاصی هستند؛ مانند طلا و گنجینه‌های جواهرات و بعضی دیگر برای جستجوی آثار باستانی کاربرد دارند. زمانی که هدف خود را از خرید فلزیاب مشخص کردید می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود اقدام به خرید کنید.

قیمت خرید دستگاه فلزیاب

قیمت فلزیاب‌ها در محدودة متفاوتی قرار دارد و باتوجه‌به نیاز خود و میزان کاربرد فلزیاب می‌توانید مناسب‌ترین فلزیاب از نظر هزینه را تهیه کنید. افراد مبتدی برای فلزیاب نیازی به ‌صرف هزینه بالایی ندارند و می‌توانند با قیمت کمتری فلزیاب‌های ساده‌تری را انتخاب کنند.

چند بار از فلزیاب خود استفاده می‌کنید؟

این پرسش نیز می‌تواند به خرید بهتر و انتخاب درست‌تر یک فلزیاب به شما کمک کند. اگر گاهی اوقات جهت سرگرمی از فلزیاب استفاده می‌کنید پس بهتر است فلزیاب‌های کوچک‌تر و ساده‌تر تهیه کنید؛ اما اگر به‌عنوان یک فلزیاب حرفه‌ای کارتان این است نیاز به فلزیاب‌های حرفه‌ای و گران‌تر دارید.

زمین مورداستفاده

به این نکته دقت کنید که در کجا و در چه نوع زمینی می‌خواهید از ردیاب خود استفاده کنید. اگر در مناطق ساحلی و مرطوب هستید باید حتماً فلزیاب‌های ضدآب را انتخاب کنید و یا باتوجه‌به سختی زمین نوع فلزیاب را تغییر دهید.

باتری

به میزان باتری و شارژی که فلزیاب می‌تواند در حین جستجو نگه دارد حتماً توجه کنید. اگر برای ساعات طولانی نیاز به استفاده دارید باید فلزیاب‌هایی با باتری بالا انتخاب کنید که قابلیت شارژشدن نیز داشته باشند.

سخن نهایی

امروزه فلزیاب‌ها به یک ابزار سرگرمی برای اعضای خانواده نیز تبدیل شده‌اند و همچنین در باستان‌شناسی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند. باتوجه‌به کاربرد آن و نکاتی که در این نوشته ذکر شد می‌توانید بهترین نوع فلزیاب را انتخاب کنید. سایت فلزیاب طلا با داشتن بهترین کارشناسان برای ارائه توضیحات بیشتر در خدمت شما هستند.

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما