خرید و فروش انواع فلزیاب و گنجیاب09035941888

تهران- بزرگراه فتح - منطقه 18

امکان خرید حضوری

09035941888

پشتیبانی 24 ساعته

09196838284

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین گنج یاب دنیا

بررسی بهترین گنج یاب دنیا

بهترین گنج یاب دنیا

بهترین گنج یاب دنیا

بهترین گنج یاب دنیا چه خصوصیتی می‌تواند داشته باشد. این سؤالی است که برای تمامی کاربران فلزیاب و گنج یاب به وجود می‌آید. برای پاسخ به این سؤالات نیاز به دانستن مسائل زیادی است. حتماً باید فاکتورهایی همچون قیمت، تکنولوژی ساخت، امکانات و قابلیت‌ها، قطعات به‌کاررفته در ساخت فلزیاب را بدانیم.

در این مطلب سعی می‌کنیم تا بهترین گنج یاب و فلزیاب دنیا را بررسی کنیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به شناخت بهتر این فلزیاب‌ها هستید تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین گنج یاب دنیا چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

 

ابتدا باید این سؤال را پاسخ داد که هدف شما از انتخاب و خرید یک گنج یاب یا فلزیاب چیست؟ آیا برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنید یا جنبه مطالعاتی و کاری دارد. بر اساس پاسخ به این سؤالات می‌توانید بهترین گنج یاب را انتخاب کنید.

امروزه در سایت‌های فراوانی لیست‌های زیادی از بهترین گنج یاب‌ها را مشاهده می‌کنید. این دسته‌بندی‌ها بر اساس فاکتورها و انجام تست‌های مختلف صورت می‌گیرد. اسامی لیست‌ها با هم متفاوت هستند. دلیل این تفاوت به شرایط تست و سیستم کارکرد فلزیاب‌ها و کاربرد آنها برمی‌گردد.

ما نمی‌توانیم فلزیاب‌های پالسی را در زمینه عمق کاوش با فلزیاب‌های VLF مقایسه کنیم؛ زیرا به دلیل سیستم کارکرد دارای عمق نفوذ چندین برابر بیشتر از فلزیاب‌های VLF هستند. همچنین ما نمی‌توانیم یک فلزیاب ۲۰۰ دلاری را با یک فلزیاب ۴۰۰۰ دلاری مقایسه کنیم. چون مواد به‌کاررفته برای ساخت آن و کیفیت آنها با هم بسیار متفاوت است.

 تقسیم بندی بهترین گنج یاب دنیا

دستگاه‌هایی که در لیست مقایسه بهترین فلزیاب های جهان قرار می‌گیرند باید در ابتدا چند ویژگی داشته باشند.

  • دستگاه باید مجهز به سیستم پالسی یا نقطه زن باشد. زیرا سیستم پالسی بیشترین عمق نفوذ را دارد.
  • اگر دستگاه ما به‌صورت تصویری عمل می‌کند باید در نظر بگیریم چه سنسوری در آن به‌کاررفته است.
  • بهترین سنسورهای تصویری در جهان، سنسورهای مگنومتر هستند. این سنسورها تصاویری به‌صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی ایجاد می‌کنند.

کمپانی آی کا پی وی تنها کمپانی است که از سنسورهای مگنومتر در دستگاه‌های فلزیاب تصویری خود استفاده می‌کند و در ضمن از باکیفیت‌ترین مواد بهره می‌برد.

قوی ترین گنج یاب های دنیا بر اساس تست

در این بخش قصد داریم تا گنج یاب های پالسی را بر اساس تست‌های حرفه‌ای مقایسه کنیم. برای انتخاب قوی ترین گنج یاب جهان باید در محیط‌های مختلف تست را انجام بدهند و سپس نتایج با یکدیگر مقایسه شوند.

  • OKM Future 2018
  • LEOPARD 16000
  • Minelab GPZ 7000
  • Schneider Series

دو فلزیاب اول تصویری هستند و می‌توانند اهداف را در زیر زمین به‌صورت طیف‌های رنگی نمایش دهند. گنج یاب پالسی، مناسب‌ترین گزینه برای کاوش در خاک ایران است. خاک ایران دارای مواد معدنی زیادی است که می‌تواند باعث خطا در کارکرد دستگاه شود. حساسیت دستگاه‌های پالسی به مواد معدنی موجود در خاک کمتر است.

گنج یاب OKM Future 2018

این فلزیاب به‌صورت تخصصی برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند به دنیای کشف گنج وارد شوند. این گنج یاب دارای قیمت مناسبی است و همچنین تصاویر را به‌صورت ۳ بعدی نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از این دستگاه در دو حالت افقی و عمودی استفاده کنید. برای پردازش اطلاعات دریافتی این امکان وجود دارد که به یک تبلت یا لپ‌تاپ متصل شوید و به کمک برنامه ویژوالایزر اطلاعات را بررسی کنید.

گنج یاب LEOPARD 16000

این فلزیاب را می‌توان جدی‌ترین رقیب گنج یاب فیچر دانست. این گنج یاب تصویری دارای تعداد بیشتری سنسور نسبت به فیچر ۲۰۱۸  است و تصاویر خروجی باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. از لحاظ قیمت نیز ارزان‌تر است و به دلیل اینکه در ایران ساخته می‌شود دارای ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

این گنج یاب با خاک ایران سازگاری بیشتری دارد.

گنج یاب Minelab GPZ 7000

یک فلزیاب حرفه‌ای ساخت شرکت ماینلب استرالیا است. افزایش ۴۰ درصدی عمق کاوش نسبت به مدل پیشین یعنی فلزیاب GPX 5000 را دارد. این دستگاه دارای حساسیت فوق‌العاده‌ای نسبت به طلا است و از آن برای کاوش‌های باستانی نیز استفاده می‌کنند.

گنج یاب Schneider Series

این گنج یاب هنگامی که هدف مشخص می‌شود دارای ال‌ای‌دی است که روشن می‌شود. دارای باتری ۹ ولتی است. این فلزیاب نیز جزو بهترین فلزیاب‌های دنیا است که در رده چهارم بررسی قرار گرفته است.

سخن نهایی

انتخاب بهترین دستگاه در جهان و ایران با تفاوت‌هایی همراه است. خاک ایران دارای شرایط متفاوتی از سایر کشورها است در نتیجه برای انتخاب بهترین گنج یاب دنیا و استفاده از آن در ایران باید مشاوره‌های خوبی دریافت کنید که برای این کار می‌توانید با مشاورین سایت فلزیاب طلا در ارتباط باشید.

فاکتورهای بیان شده در این مطلب به شما در انتخاب بهترین گنج یاب کمک می‌کند.

 

فهرست مطالب

بهترین فلزیاب ها کدامند

بهترین فلزیاب ها کدامند بهترین فلزیاب شرکت ماکان فلزیاب با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا

ادامه مطلب »
تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب

تعمیر انواع فلزیاب را یاد بگیرید تعمیر انواع فلزیاب را با هم بررسی کنیم. تصور کنید در حال انجام جستجو با دستگاه فلزیاب خود هستید

ادامه مطلب »

نمایندگی خرید فلزیاب

نمایندگی خرید فلزیاب سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی؛ در این مقاله کوتاه قصد داریم درباره ی خرید وفروش انواع فلزیاب ها صحبت کنیم.

ادامه مطلب »

Send Us A Message

تماس با ما